FarmPhoto.com - The world of farming in photos.
T3RRA Cutta
Thread #126389 / / Total number of messages: 21 / Thread View Count: 1764 / Add thread to favorites:
Millecamps 126389 357 New MF either
New MF
The new Valtra ... euhh, I mean MF.
0,0,0
Re: New MF
onze 6475 word veel mooier :-P

nog paar maandjes wachten :-D
0,0,0
Re: New MF
Nog ff en de enige boerentrekker van Fendt ( die flut farmer
300 serie ) wordt vervangen door een kwaliteitsproduct als
de Valtra C met een ander motorkapje, hehehe
0,0,0
Re: New MF
Tis toch raar dat ieder merk nu CNH nadoet hé!!
0,0,0
Re: New MF
Millecamps,

Dit gebeurde 50 jaar geleden al.

Het verschil tussen een Deutz, Fahr en een Eicher trekker
van 60 PK (toen een heele zware trekker in europa) was de
motorkap en de spatborden (van die spatborden ben ik nog
niet eens zeker ;-))

35 jaar geleden Zetor/Ursus.
0,0,0
Re: New MF
Maar niet dat merken volledig beginnen samen te werken. Het
was hoogstens voor 1 serie.
0,0,0
Re: New MF
Overnemen Millecamps,

Ga eens een woordenboek zoeken. :-\

Samenwerken is zoals dat de versnellingsbakken van MF een
Renault/Claas uit een gezamelijke fabriek komen.

Overnemen is dat Valtra tegenwoordig eigendom is van Agco.
MF is het hoofdmerk van AGCO. Je gaat toch geen miljoenen
uitgeven aan ontwikkeling als je al ergens een productielijn
hebt waar al een zeer bruikbaar product van de lijn komt?
Jouw pa´s Cs is daar ook een goed voorbeeld van. Het is
gewoon de beste CaseIH die de laatste jaren in productie
was/is.
0,0,0
Re: New MF
De CVX is zeker evenwaardig, mss zelfs beter. De MXU is ook
zeer goed tot nog toe. de MXM, tja das een goedkope goed
uitgeruste trekker, altijd handig om zo een trekker in jouw
gamma te hebben. En vergeet natuurlijk de MX magnum niet hé,
zeker al zijn kwaliteit bewezen. Vele zeggen dat de
kwaliteit van Case niet meer is wat het vroeger is, maar
daar ben ik het niet mee eens.
0,0,0
Re: New MF
frank frank frank toch, in een andere post zit je te kakken
dat een cs geen case ih is en hier zeg je dat het wel een
case ih is.
0,0,0
Re: New MF
Steyr is eigendom van CaseIH. Ze mogen er dus op de trekker
zetten wat ze willen. Het feit blijft dat het een Steyr
ontwerp is. Dat wilde in die andere tread duidelijk maken.

En Millecamps hapt erg goed als je een CaseIH CS een Steyr
durft te noemen ;-) Ik zie hem bij wijze van spreken
stampvoetend achter zijn computer zitten: "Het is een
CaseIH!"
0,0,0
Re: New MF
Michaël:

Je denkt toch niet dat ik in die andere tread iets serieus
heb staan?

Dat hij niet zo snel op zijn teentjes getrapt moet zijn meen
ik wel serieus.
0,0,0
Re: New MF
over dat samenwerken van bedrijfen raad eens wat voor motor
er in een renault of claas

juist van een john deere kortom weer een merk naar de klote
geholpen
0,0,0
Re: New MF
De trekkermarkt is heel moeilijk. Er zijn zo weinig
boeren/afnemers over dat de fabrikanten wel over moeten gaan
tot het het platform idee. Zoals CNH , AGCO en SLH dat doen.
AGRO doet het ook al. Kijk maar naar de Mc Cormick smalspoor
serie.

Anders krijgen ze de ontwikkelingskosten van een nieuw model
nooit terugverdiend.

Ik denk dat Claas het op de trekkermarkt het moeilijk zal
gaan krijgen. Die moeten die kosten over veel minder
trekkers uitsmeren dan de concurrentie.
0,0,0
Re: New MF
hij is kwalitatief wel goed die valtra maar die plastieken
spatborden lijken toch heel goedkoop
0,0,0
Re: New MF
nou frank
ik ben het niet met je eens hoor dat claas het moeilijk gaat
krijgen in de toekomst
het is alleen maar beter geworden nu het claas is en dat kun
je zien in de verkopen
duitsland is de verkoop met 400% gestegen
en dit is tenminste nog een eigen merk en dat kun je van de
ander niet zomaar zeggen behalve JD
maar een case is nu of een steyr of een NH of zelfs een oude
FIAT
en helemaal niks meer een case
0,0,0
Re: New MF
Ferdinand, w

Wat gaat Claas doen als het contract afloopt over die
achterbruggenfabriek? Tenminste AGCO is niet zo happig om
het samenwerkingsverband verder te zetten, gezien die
rechtzaak.

En zonder achterbruggen geen Claas trekkers.
0,0,0
Re: New MF
die mf zou toch veel beter met de mf cabine staan:-\
0,0,0
Re: New MF
Wat is nu juist zie is dat die valtra c serie (dezelfde als
die mf) maar een procentuele koppelsteiging heeft van 17.4%.
Normaal, bij andere trekkers, ligt dat gemiddeld rond de
35-40%. De grootste koppelsteiging dat ik hier tegenkom is
bij de Case IH MX, die bedraagt 51%.
De serie trekkers met de minste procentuele koppelsteiging
zijn Landini Vision en Alpine.
0,0,0
Re: New MF
nou ik denk niet dat gima het contract snel stop zet met
claas omdat agco nu valtra in huis heeft en dus hebben ze
zelf een bakken fabriek en valt 50% van de omzet weg en als
claas helemaal over gaat op ZF dan hebben ze geen werk meer
dus zie ik dat niet zo snel gebeuren en anders komt er toch
een ZF in de claas trekkers
die zitten ook al in de xerion (vario 50 km\u)
0,0,0
Re: New MF
alleen beetje jammer dat bij die mx'en die achterbruggen
stuk voor stuk in mekaar draaien. En waar haal je dat van
die koppelstijging vandaan??
0,0,0
New MF picture pinched
To the Classic Tractor subscriber who 'lifted' this picture
and caption from the latest issue:
Next time remember to remove the caption when you paste a
picture from Classic Tractor - it's a giveaway every time.
Bit cheeky!
R Day
Editor
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.117sec