FarmPhoto.com - Photos 4 farmers.
T3RRA Cutta
Thread #127341 / / Total number of messages: 49 / Thread View Count: 3857 / Add thread to favorites:
[1][2] (page 1 of 2)
ferdinand 127341 87 mn hobby either
mn hobby
dit is mn hobby het is een allgaier porsche ap 17 en de
eerste trekker in onze familie
0,0,0
Re: mn hobby
idem
0,0,0
Re: mn hobby
kan wel een likje verf gebruiken...

wel de goede kleur tenminste ;-)
0,0,0
Re: mn hobby
idem
0,0,0
Re: mn hobby
dit is een hanomag r 12 met orginele voorlader met grondbak
en mestriek
dit is een 2 takt diesel en ook nog te koop
0,0,0
Re: mn hobby
hey mathieu die porsche heeft nog zijn orginele kleur hoor
er is nog nooit wat aan gebeurt met de lak alleen vroeger
wat bij gewerkt
0,0,0
Re: mn hobby
.
0,0,0
Re: mn hobby
ac gv
johan gelooft het niet maar er staat toch echt GV op het
type plaatje hoor
is ook te koop
0,0,0
Re: mn hobby
er zit een peugeot motor in
0,0,0
Re: mn hobby
Dat rood van Porsche kan goed kloppen hoor Mathieu, maar zn
wielen kan ik mn eigen niet indenken dat ie origineel rood
waren van kleur. Porsche heeft voor zover ik weet en gezien
heb altijd een soort creme achtig, gele wielen gehad.
0,0,0
Re: mn hobby
er zit wel wat werk aan maar hij is wel leuk
0,0,0
Re: mn hobby
klopt johan maar dit is een allgaier porsche en dit was de
eerste trekker die porsche heeft ontwikkeld samen met hitler
en is in de vw kever fabriek gemaakt kijk maar naar de
voorwielen
0,0,0
Re: mn hobby
franse farmall fc
motor loopt niet
is ook te koop
0,0,0
Re: mn hobby
.
0,0,0
Re: mn hobby
.
0,0,0
Re: mn hobby
mn renault master
die vent waar ik hem van gekocht heb heeft alles geel
geverft
man wat dom maar ik probeer de hele boel maar weer creme te
spuiten
0,0,0
Re: mn hobby
Ah, daar hebben we de AC, interesant :-)Hij ziet er zeker
niet slecht uit voor een originele ongerestaureerde trekker,
het enige rottige is het ene spatbord, maar goed daar kan
eve een nieuwe voor bestellen bij Rony Schildstra. Hij heeft
wel zeer aparte en opmerkelijke achterwielen, nooit gezien
in deze uitvoering. Normale G's hebben andere velgen, die
gewoon ook kon omdraaien om hem van breed naar smalspoor te
zetten en andersom. Hoe doet ie het verders met starten en
lopen? Goed wel of niet? En wat zei jij nou ook alweer wat
voor motor erin lag??
0,0,0
Re: mn hobby
.
0,0,0
Re: mn hobby
er zit een peugeot motor in de ac op benzine maar ik heb hem
nog
niet aan de praat gehad hoor kom ik niet aan toe joh omdat
ik met mn master aan de gang ben als ik tijd heb
0,0,0
Re: mn hobby
ook weer de master
die schuurtjes op de achtergrond hebben we in het voorjaar
gekocht en die gaan volgend jaar plat denk ik en als de
vergunningen binnen zijn kunnen we een mooie nieuwe
werkplaats bouwen met show room en magazijn en kantoor
maar dat kan nog wel effe duren hoor omdat de gemeente niet
zo snel is en ik ook nog geen haast heb
0,0,0
Re: mn hobby
type plaatje van de ac
door de flits is hij niet leesbaar
jammer
0,0,0
Re: mn hobby
Ik ben er uit!!!!!!!!!!!. Eve overlegd op msn met een andere
AC liefhebber en kenner. En die gaf me het antwoord (dat me
dat zelf niet te binnen is geschoten, zo simpel als wat is
het) Jij zegt over het type plaatje met GV erop. Maar dit
plaatje moet dan wel op het motorblok zitten want AC heeft
in die tijd nooit geen enkel type plaatje gebruikt op de
trekkers. De "serie en type" nummers waren ingegoten op
bepaalde onderdelen zoals blok, achterbrug, versnellings
bak. Dus dat plaatje is van de Peugeot zelf. Dit is geen
Franse GR maar een gewone Amerikaanse G, deze heeft geen
verlengde motorkap zoals de GR wel heeft omdat die ietsje
zwaarder en groter was als de gewone G uit Amerika. Deze is
natuurlijk vroeger nieuw geimporteerd en verkocht geweest en
is er een keer de originele motor vervangen, (kapot
gevroren ofzo) en dit als vervangende motor erin gezet.

Wil je eve een foto maken voor me als het dag is natuurlijk
van dat type plaatje. Dan zal het wel duidelijker worden
0,0,0
Re: mn hobby
sorry maar het klopt niet helemaal omdat het type plaatje
gewoon op het linker spatbord zit naast de stoel en hij komt
uit frankrijk
tenminste daar hebben we hem zelf opgehaald en de motor is
ook orgineel maar ik zal wel eens naar het motor plaatje
kijken
en anders ben je altijd welkom in rutten om te kijken
wel bellen aub
0,0,0
Re: mn hobby
Nou het is echt een heel apart ding. Ten eerste al met dat
type en dat plaatje wat dan op het spatbord moet zitten,
maar ook jouw achterwielen. Dat zijn er ook die ik nog nooit
heb gezien. De normale wielen die eigenlijk origineel op een
G zaten zijn zoals hij hier op de foto is afgebeeld.
Ik zit trouwens nou te denken, dat die V van GV niet voor
boomgaard staat. Dat het een GVinyard is. Want hij staat ook
bijzonder smal gespoord.
En een echte orignele Frans is het niet, want die waren
langer van motorkap en iets zwaarder en groter van frame als
de Amerikaanse G. Dan is er maar mogelijkheid nog en dat is
dat dit een van de allereerste G's is geweest die vanuit de
AC fabriek in Amerika naar Frankrijk is gegaan voordat de
Franse G (de GR) in die Vendeuvere fabriek werd gebouwd.
Anders zou ik het echt niet weten.
0,0,0
Re: mn hobby
ja zal wel gelijk hebben johan want hij is wel erg smal
maar hij is te koop he dus ..............
0,0,0
Loading Message List
[1][2] (page 1 of 2)
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.149sec