FarmPhoto.com - The world of farming in photos.
T3RRA Cutta
Thread #157414 / / Total number of messages: 20 / Thread View Count: 1600 / Add thread to favorites:
Edwin 157414 112 International 554 either
International 554
Only a few were built.
0,0,0
Re: International 554
franse versie, in Neuss am Rhein zijn er in 1974-75 1364
gebouwd, van Frankrijk weet ik het niet.
0,0,0
Re: International 554
Bij ons in de garage is er een verkocht.Ik heb er maar een
keer aan gewerkt, en wist toen niet dat dit typpe
bestond.Dat was het eerste jaar dat ik daar werkte en
ondertussen werk ik er 20 jaar.IH was voorop tegen de
andere merken dat merk ik nu nog steeds. Ik vind het erg dat
we het nu met veel minder moeten doen(CNH).IH stond voor
kwaliteit, duurzaamheid en vooruitstrevend!!!Algoed dat we
Mc Cormick nog hebben,daar zit nog steeds een beetje IH
in.Bij CNH hebben we enkel de Magnum(New Farmal)waar nog IH
inzit.:-)
0,0,0
Re: International 554
uit case fabrieken jah, nee de maxxums dat zijn IH's,
alhoewel ze later naar de NH fabrieken gegaan zijn.
0,0,0
Re: International 554
De Case Maxxum is nu een zuiver NH product.De echte Maxxum
MX wordt in zijn eigen fabriek en door de zelfde mensen
verder gebouwd (IH-Doncaster)en gemoderniseerd en is nu een
McCormick product MTX,XTX.:-D
0,0,0
Re: International 554
nee, nix NH, de maxxums zijn allemaal case, na de overname
door Fiat, dat is de grote baas van CNH, zijn de
productierechten overgegaan CASE NH. Case produceert wel de
Maxxum, maar das de derde serie al. De McCormicks hebben de
productierechten van de 2e Maxxum serie (Maxxum MX) en de
eerste serie is gebouwd in duitsland, dat waren de
5120/5220, 5130/5230, 5140/5240 en de 5150/5250 met ook de
versies Plus Maxtrac en Pro. als je meer vragen over de
duitse fabriek hebt, moet je het ffn zeggen.
0,0,0
Re: International 554
Dat is juist wat u zegt, maar Case heeft geen fabriek meer
(in europa),en geen ingengeurs meer. Hoe erg het ook is,het
is een afgeleid NH product zonder iets Case en zeker geen IH
aan.U kent Fiat toch!!:-(
0,0,0
Re: International 554
Mijn vaders imitatie "Italjaans grei", toen de bosmaaier
niet starten wou, merk bluebird uit Italië. Ooit hadden we
een landini 6040 DT. Da was niet alles, en zo is er meer
Italiaans. Waardeloze rommel. Fiat behoort ook daartoe?
0,0,0
Re: International 554
maar de echte maxxums worden niet meer gemaakt hans. Neuss
am Rhein zit dicht
0,0,0
Re: International 554
Dat Neuss er niet meer is vind ik ook erg.Maar de Maxxun
werd er enkel gemonteerd en enkel de motor werdt er
gemaakt.De transmissie kwam uit IH St Dizier(nu Mc Cormick)
En de cabinne kwam ook uit Frankrijk dacht ik.Case had nog
ander fabrieken verkocht en of afdelingen die ondertussen
ook terug in handen van Mc Cormick zijn.
0,0,0
Re: International 554
Aan de Case IH MXM zit niks dat hetzelfde is als de oude
maxxums MX, want die bouwt McCormick. De Case MXM is
identiek aan de New Holland TM en die was al ontwikkeld door
NH voor de fusie met Case. Dus het enigste Case IH maxxum
aan die 3e generatie is de kleur en de stickers. Voor een
echte maxxum moet je bij McCormick zijn.
0,0,0
Re: International 554
aan de maxxum is op de max-o-draulic niks van ih aan te
vinden het is gewoon een verbeterde david brown mee een
cummins motor.de maxxum was wel niet slecht bij mij is hem
beter dan de latere mx.met de cs en cvx heeft caseIH terug
de degelijkheid van IH in huis gehaald.rustige sisu-power
met zf-of vario-transmissie in een traktor die rijdt als een
trein .de beste opvolger die ge voor nen IH xl maar kunt
denken.het is te hopen dat de rode uit st valentin blijven
komen met steyr techniek anders is er een probleem voor de
toekomst want mee nh zie ik het ni goe zitten dan misschien
nog liever mccormick.
0,0,0
Re: International 554
makkermik??? zijde zot?? pakt dan deutz ofzoiets he, mo toch
genne makkermik
0,0,0
Re: International 554
ja,t'wel best deutz worde denk ik
0,0,0
Re: International 554
Geef mij ook maar liever de trekkers uit de Steyrfabriek,
oerdegelijke kwaliteit. Ik heb ook al gehoord dat de Maxxums
goeie trekkers waren, maar dat de MX'en daar al niet meer
konden aan tippen! Ik zou toch niet veranderen naar MC
Cormick. Moest ik veranderen dan zou het JD worden. Volgens
mij zal MC Cormick ook zijn kwaliteit die ze nu heeft niet
behouden met die collega (Landini) in de group.
En over CNH, idd een spijtige zaak maar toch valt de schade
nog goed mee. De MX magnums en de CVX zullen zeker de
vroegere Case, IH kwaliteit behouden. Enja, die andere,
hopelijk laat 'Case' zich niet wegduwen door NH en blijven
ze verder kwaliteit eisen, zoals ze nu met de MXU goed op
weg zijn volgens mij.
0,0,0
Re: International 554
het is ni waar he dieje mee zene mxu is er ook wee bij ge
loopt recht in de val van nh.en da groen mee geel dat is ook
maar ne modetrend voor al de meelopers die nie meer weten wa
da ze moeten kopen.ik kan tege da groen mee geel ni tegen.er
is niks zo schoon als donkerrood mee grijs int veld zeker in
de herfst en gene mf want da is precies nog grondverf.
0,0,0
Re: International 554
Zolang daje gij er ni inloopt zal het wel geen probleem zijn
zekerst...
Ge moogt zeggen wa da ge wil, maar die MXU is gene missen
trekker. En oordeel ne keer ni slecht door die cabine. Het
is de motor die telt en de transmissie. De motor mag je van
zeker zijn, die is goed. De transmissie houd het tot nog toe
ook nog goed bij die enkele MXU's die hier al rondlopen. Ik
kan je verzekeren dat ze niet gespaard worden. Ze moeten
werken doen waar normaal een MX 170 voor staat dus... De
uren liggen ergens rond de 4000 van die trekkers.

Wrm zou door die Fusie de NH kwaliteiten niet een volledige
ommekeer kunnen maken door zo een merk erbij? Case IH heeft
nog altijd veel te zeggen, zeker in Amerika, en daar zullen
ze zich niet laten doen!! De MXU verkoopt daar ook goed dus
het zal wel kwaliteit zijn (uitgebreid getest in de
Steyrfabriek).
0,0,0
Re: International 554
het is nen schetterbak
0,0,0
Re: International 554
Ik zie het niet zitten dat ik met een rood NH product zou
rond moeten rijden.Er zou dan eerst nog veel moeten
gebeuren!!!Zo'nen afgang eerst met IH rijden en dan met
NH,dat zie ik niet zitten,en veel andere ook niet.:-(
0,0,0
Re: International 554
geefg mij maar Ral 3003 met Ral 9001. Simpel maar das
genoeg.
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.185sec