FarmPhoto.com - The world of farming in photos.
T3RRA Cutta
Thread #220462 / / Total number of messages: 21 / Thread View Count: 1713 / Add thread to favorites:
Zetor 9641 220462 381 De nieuwe Case IH MAGNUM either
De nieuwe Case IH MAGNUM
Dit is een foto van de nieuwe Case IH magnum 310.
Meer fotos:
http://www.agrartechnik-im-einsatz.de/de/index.php?page=view
subgallery&id=1230
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Ziet er mooi uit. Er zijn ook uithollingen in de motorkap
bij de voorwielen net zoals bij JD.
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Ziet er veelbelovend uit!
Vooral die 50km/h is een goede verbetering!
Dat was toch wel een minpunt op de vorige...
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Heeft deze dezelfde bouw als een TG?
Ik vind dat dat wel zo lijkt. deze lijkt ook zo hoog en
kort.
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
hij ziet er korter uit als de vorige serie (grote
verbetering) maar niet zo kort als een TG hoor!!. verder
vind ik dat ze de uitlaat wel een stukje groffer uit hadden
kunnen voeren (modelleke CVX of zo) en de stickers mochten
ook wel iets subtieler
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Nu de kloppende link:
http://www.planet-tractor.com/eng/
index.php?page=view_subgallery&id=1230
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Mix tussen de oude Magnum en de nieuwe MXM. Ik mag m wel :-)
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
waarom is 50km/u een verbetering? ik vind 40km/u hard zat
voor een trekker, het spul wat achter hangt krijgt alleen
maar meer te lijden, helemaal als de trekker al is uitgerust
met voorasvering of in combinatie met cabinevering (renault,
claas), krijgt het spul helemaal op z'n donder.
wat mij betreftde max. snelheid van trekkers mooi op 40km
houden.
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Bij transport vinden sommigen de snelheid
wel belangrijk hoor...
Iemand die op zoek is naar een tractor boven de 200 pk die
50/h moet gaan, kon geen case kopen...
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
kijk die new holland tvt dan die rijdt 52 km per uur :-P
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Idd!
Als 50 km/h echt zo slecht zou zijn,
gaat fendt echt geen 936 uitbrengen die 60
rijdt eh... :-\
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Fouragehandel Dams hier uit de buurt (zundert) heeft vorig
jaar een Valtra S 280 gekocht. Ze hebben ook een New Holland
G, maar ze hebben toen geen TG gekocht omdat die niet 50
km/h kon, want die tractor wordt bijna alleen maar voor
transport gebruikt. Dus wel of geen 50 km/u kunnen kan wel
uitmaken bij de verkoop van trekkers.
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
wie maakt er nu nog een nieuwe serie zonder traploze
transmissie.
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Omdat een tractor met CVT meteen een heel stuk duurder wordt
door de ontwikkelingskosten. Hierdoor heb je meteen al veel
minder verkochte tractoren. Ook heeft een CVT veel meer
vermogensverlies dan een gewone powershift versnellingsbak
en voor veel werkzaamheden is een CVT niet nodig.
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
En aangezien deze tractor voornamelijk in de
USA gaat worden verkocht, is een CVT niet
nodig.
In Amerika lopen ze daar niet
echt warm van :-\
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
ikke anders wel
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
ikke anders wel
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
CVT hoeft van mij ook niet, powershift is al goed genoeg,
want bij CVT betaal je voor 160pk, je houdt maar 120 over:-\
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Wat een onzin dat de cvt meer verlies heeft dan een
powershiftbak.
Uit de trekertesten blijkt telkens weer dat het verlies van
beide bakken even groot is. dus ik snap dat gezeur niet dat
een cvt niet wil trekken
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Knikkert,

Lopen die hydromotoren dan op lucht ofzo?
0,0,0
Re: De nieuwe Case IH MAGNUM
Een CVT heeft maar een beperkt meer vermogen verlies als
powershift bij de testen,MAAR,het verlies van oliepompen en
hydromotoren vergroot snel naar enkele 1000 uren,en daar
heeft de powershift geen last van.Ze moeten de test maar
eens doen na 5000 h,dan krijg je wel een ander
resultaat.Fendt zal daar meer last van hebben dan de
rest,die heeft een groter hydrostatis aandeel in de
aandrijving.De fabriekanten doen er alles aan om het
hydroulis aandeel te beperken,en die kennen zeker de reden.
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.158sec