FarmPhoto.com - The global farm community.
T3RRA Cutta
Thread #236833 / / Total number of messages: 14 / Thread View Count: 1671 / Add thread to favorites:
TomAdams 236833 58 Valtra M either
Valtra M
Heeft iemand al ervaring met deze trekker, op AGRIBEX heb ik
er ingezeten, en info van gevraagt, omdat het gene misse
trekker is.
Simpele bak erin, beresterke motor wordt gezegt.
Nou wil ik wete of iemand ook al ervaring heeft met de
mechanische kant van deze trekkers?
Groetjes !
0,0,0
Re: Valtra M
nou wij hebben een valtra 6850 en die is haast hetzelfde de
hydroliek van de M is wat anders maar de transmissie is het
zelfde. hij bevalt bij ons goed;-)
0,0,0
Re: Valtra M
Enne over welke richtprijs ging die 6850 ongeveer? Zou dat
veel schelen met de M?
Groeten
0,0,0
Re: Valtra M
heee
Ik heb een x op een m120 gereden dat reed opzich wel mooi.
transmissie is mooi opzich, tja gewoon eigenlijk hmll zeg
maar net zoals vroeger. En ze schakelen ook beter als de
oude serieus zoals 6400 enzo.

De hydrauliek is veel beter in te stellen enzovoort, mooi
joystickje op de armleiding voor de functies. en ja ach ja
de rest is gewoon net zoals je van valtra gewend bent.
0,0,0
Re: Valtra M
Ik vond het echt helemaal nix dat ding.
in dronten op praktijkschool mee gespit.
bevalt echt niet.
0,0,0
Re: Valtra M
Wat bevalt je dan niet Rony? Lijkt me dat je genoeg
versnellingen hebt om uit te kiezen en motorisch zijn ze ook
taai. Dus werk als frezen zie ik niet echt als probleem..
Transportwerk moet wel ff aanleren, wat dat betreft stap je
gemakkelijker op een John Deere vind ik.
Qua hydrauliek is echt alles mogelijk wat je maar wensen
kunt.

Toevallig ken ik dezelfde M 120 Thomas :-D
0,0,0
Re: Valtra M
Is ook zo andre :-D
0,0,0
Re: Valtra M
Nou ik heb er toen in d'n Bosch met een T160 ofzo gereden en
dat reed perfect, comfortabele cabine, en loopt als een
trein, in even tijd zat je ineens op de 6-57 km/h zonder dat
je er gewoon erg in had.
En bij deze trekker viel sloeg tenminste niet de motor af
zoals bij een NH TG als met afremmen op een normale manier
het handgas terug haalde. :-\
0,0,0
Re: Valtra M
Ik bezit een m 120 met frontlader ,heb er nu 750 uren
mee gereden.De traktor bevalt tot nu toe zeer goed,heb nog
geen enkele reparatie gehad.
0,0,0
Re: Valtra M
Wij hebben er 2 T170s, ze bevallen prima. Alleen een paar
kleinigheden mee gehad. De ene is nu op 900 uur, de andere
op 380. Ze trekken zeer sterk, brandstof verbruik is goed.
Ik ben vorig jaar ook nog bij de fabriek in Finland geweest,
daar op een M150 gereden in Reverse station. Hij voelde erg
sterk voor een vier cylinder maar de Reverse station beviel
mij niet echt. Ik ben 191 lang en heb dan problemen met dat
het gas pedaal te dicht op de stoel zit. Ook heb ik daar met
een XM130 met frontlader gereden. Rijd ook mooi, maar wel
prijzig (tenminste aan deze kant van de oceaan). Als je naar
een frontlader toe wil zou ik ook een proefrit nemen op een
C series. Deze heeft een totaal andere gewichts verdeling. M
is beter voor veld werk.

FH
0,0,0
Re: Valtra M
een 8550 is beter dan de "T" 170 (alleen voor de motor)
0,0,0
Re: Valtra M
waarom zou de 8550 beter zijn dan de T170?? De T170 heeft
een zwaardere powershift er in liggen, beter zicht, veel
meer hydraulise opties en volume (91 tegen over 67 liter per
minuut). En de 2005 is stukken stiller, zelfs veel stiller
dan de 2003.

FH
0,0,0
Re: Valtra M
Hij zal waarschijnlijk de prijs bedoelen dan? Ofniet?
0,0,0
Re: Valtra M
Dat kan best wezen.
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.111sec