FarmPhoto.com - Farming like you've never seen it before.
T3RRA Cutta
Thread #241635 / / Total number of messages: 23 / Thread View Count: 2840 / Add thread to favorites:
USAIHC1466 241635 112 Internationol 4488 either
Internationol 4488
Dit is mooi spul 4488 met ZF achterbrug en DT 402 motor :-)
;-)
0,0,0
Re: Internationol 4488
Hi Mick.
This quite interesting if it is real. Where did you find
this picture? Tell some more.
Even if it is a fake it is a nice work.
Take care.
Shrek…
0,0,0
Re: Internationol 4488
This is last years april's first joke from the website
lestracteursrouge ;-)
0,0,0
Re: Internationol 4488
Hi Arcane.
Somewhere I did think it was a fake. But it is a good work.
I can’t find this internet site you are talking about. Could
you give me the exact address?

Take care Shrek
0,0,0
Re: Internationol 4488
http://www.lestracteursrouges.com/ is the adress.

It was a nice joke, to bad it wasnt reality :-).
0,0,0
Re: Internationol 4488
Hi Arcane.
That is a great site. But damn my French is become pour. I
have to read some more to get it back.
I really love these old IH and I still can’t understand why
CaseIH had used the Case platform instead of the IH platform
when they was developed the new CaseIH tractors back in
1985. I mean Maxxum, Magnums etc.
Take care from Shrek.
0,0,0
Re: Internationol 4488
De 4688 zou 160 pk krijgen en had ook een DT 402 moter had
het best mooi gevonden als deze types nu bestonden
hadden.:-P Maar de 1455 heeft nog altijd zijn vertrouwde aan
blik en geluid en dat vind ik nog steeds mooi.;-)
0,0,0
Re: Internationol 4488
Ja, maar dat heb ik me ook altijd al afgevraagd he, is er
eigenlijk nooit een studiemodel van een 1655 gemaakt?
0,0,0
Re: Internationol 4488
Hvad dælen er det I snakker om? Det er jo sort snak... ;-)
0,0,0
Re: Internationol 4488
Dit is de vertaling van zijn pagina in het nl

De geschiedenis begint in mijn hoofd aan het begin van dit
jaar, tijdens een nacht waar de slaap niet komt. Aangezien
ik altijd vrees dat mijn ideeën me even snel loslaten als
zij komen, sta ik op en ik zet me vervolgens aan het werk.
Het idee is het een cannular voor 1 April 2005. voor te
bereiden u weet, het dinenensoort waaraan zich men de hele
dag afwacht, maar dat men niet ziet komen! Kortom een
trekker uitvinden die had kunnen bestaan, maar die nochtans
nooit is ontstaan. Door mijn folders door te bladeren,
besluit ik tenslotte om als basis van vertrek, een 1455 XL
(model 83) te nemen. In het idee, is het een van de
tractoren die de ingineurs van IH meer hebben willen zien
evolueren, tevergeefs! Het vervolg, is het vele uren van
computer op een software van verbetering van beeld, te
hernemen, te wijzigen... kortom te proberen erg behalve
mechanisme toe te voegen.
Deze enkele etappes vatten de geschiedenis (kort) van de
bouw van deze tractor IH 4488. kort samen natuurlijk, er
waren vele intermediaire etappes, met ratés en opleving. De
moeilijkheid, is het de vooruitzichten, de samenhang tussen
de lijnen en een samenhang ten opzichte van het beeld IH van
het tijdperk altijd te houden. Ik wilde dat de tractor een
plausibel algemeen aspect in 1984, en vooral van Europese
inspiratie houdt. Maar in feite, verder deze min of meer
geslaagde oefening, heb ik als u iedereen geprobeerd te
overwegen wat had een tractor IH kunnen worden, als de
herstructurering ten gevolge van de afkoop door Tenneco aan
kwade alle projecten van het merk niet had gezet. Nochtans
heeft Case-IH ons goede tractoren op zijn beurt verschaft,
voordat laatste raz van getijde nog eens alle toekomstige
projecten aan de kast overhandigt. Dat men ons de armen en
de benen breekt, blijven er ons het hoofd. Wij kunnen dus
altijd denken...
0,0,0
Re: Internationol 4488
And this it stands in English

The history starts in my head at the beginning of this year,
at the time one night when the sleep does not come. As I am
always afraid which my ideas as quickly release me as they
come me, I rise and I put myself following work. The idea is
to prepare a cannular for April 1, 2005. You know, the kind
of thing which one expects all the day, but that one does
not see coming! In short, to invent a tractor which could
have existed, but which has for as much never considering
the day. By dividing into sheets my leaflets, I finally
decide to take as bases departure, one 1455 XL (model 83).
In the idea, it is one of the tractors which the amateurs of
IH wished to more see evolving/moving, in vain! The
continuation, it is much of hours of computer on a software
of final improvement of image, to except test, take again,
modify, add... short all mechanics
These some stages summarize the history (short) of the
construction of this tractor IH 4488. Obviously, there were
many intermediate stages, with failures and recoveries. The
difficulty, it is to always keep the prospects, coherence
between the lines and a coherence compared to image IH of
the time. I wanted that the tractor keeps a plausible
general aspect in 1984, and especially of Européenne
inspiration. But in fact, with beyond this more or less
successful exercise, I have as you all tried to consider
what could have become a tractor IH, if the reorganization
following the repurchase by Tenneco had not put at evil all
the projects of the mark. For as much, Box-IH got good
tractors in its turn to us, before the last tidal wave once
again does not give all the future projects to the wall
cupboard. That one breaks us the arms and the legs, there
remain to us the head. We can thus always think...
0,0,0
Re: Internationol 4488
Een 1655 xl ik zou het niet weten heb er nooit iets over
gehoord of gezien. Er zit zat vermogen in en zal best
uitgeprobeerd zijn in de 1455 zit toch een hoop verschil in
het vermogen wat ze leveren. We hadden wel een Maxxum 5150
die nieuw al 150 pk gaf en zo mog blijven staan van fabriek
dus ze zullen best wel is wat uit probeere.
0,0,0
Re: Internationol 4488
Even met sleuteltje 10 aan de brandstofpomp en je hebt je
1655XL.
0,0,0
Re: Internationol 4488
Ja klop en een schroeven draaier.
0,0,0
Re: Internationol 4488
Nederlands (English under the dutch part)
Ik denk dat IH ook de New Farmall 88serie hier in Europa had
doorgevoerd, en ook in deze vorm. Ja ik weet dit is Fake,
Gilles heeft ook ergens op zijn website een reportage staan,
die laat zien hoe deze "folder" gemaakt is.


English
I think IH would have accomplished the New Farmall 88series
overhere in Europe, even in this shape... Yes I knw it is
not real. Gilles has put a coverage, which shows how he has
made this "brochure", on his website.
0,0,0
Re: Internationol 4488
Ik ben er van overtuigd dat IH de NEW FARMALL
ingevoerd zou hebben,te samen met hun nieuwe VARI TORQ.Dan
zouden we in 1985 al vario kunnen rijden.En moesten we geen
15 jaar wachten op de konkurentie.Eigenlijk kon je bij IH
reeds van in de jaren 60 vario rijden met hun Hydro.
IH is het merk dat meer dan 20 jaar ervaring in traploze
transmissies had,en dat kan niemand anders zeggen
0,0,0
Re: Internationol 4488
Wel Hans, Eicher had eind jaren 60, begin 70 ook al een
vario op hun Mammut II.
0,0,0
Re: Internationol 4488
maarre hans is die varitorq transmissie ook hydraulisch
aangedreven dan?
0,0,0
Re: Internationol 4488
De Hydro is een mechanishe versnellingsbak met een
hydrostaat er tussen.Dus de overbrenging gaat altijd
volledig via hydrolische weg.IH had in de jaren 50 reeds
ontwerpen van de Vari Torq,maar vanwege de hoge kostprijs is
toen voor de hydroulisch versie gekozen.Toen eind jaren 70
het vermogen steeds hoger werdt,is de Vari Torq in
ontwikkelig gegaan (kwestie het vermogenverlies fel te
beperken).Hier wordt het vermogen opgesplitst in een
mechaniche weg en een hydrouliche weg(deze laten ze
varieren).Dan komen deze terug samen en heeft men een
variabele transmissie.Op dit princiep werken alle andere
vario s van de konkurentie,dan wel 15a20 jaar later en dan
denken die nog dat ze het warm water hebben uitgevonden.:-p
0,0,0
Re: Internationol 4488
Det er da en frygtlig masse Hollændere der er her, måske man
er nødt til at lære hollansk!!
0,0,0
Re: Internationol 4488
bij hydraulische transmisies is niet zo effiecient zoals cvt en vario.
0,0,0
Re: Internationol 4488
Waarom denk je dat men CVT's (waarvan Vario een merknaam/type is) heeft ontwikkeld? Er is niks makkelijker dan een pomp en hydromotor op elkaar aansluiten, met een klep er tussen...
0,0,0
Re: Internationol 4488
het staat in het boek tractoren uit de hele wereld beschreven bij het hydraulische avontuur van lely beschreven.
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.117sec