FarmPhoto.com - The global farm community.
T3RRA Cutta
Thread #325872 / / Total number of messages: 27 / Thread View Count: 4101 / Add thread to favorites:
[1][2] (page 1 of 2)
McCase 325872 376 Case Ih Puma either
Case Ih Puma
Ben net terug van de USA, waar we
de FarmProgressShow e.d. hebben bezocht.

Op die show stonden een paar nieuwe Puma's

Hier zie je de 210
0,0,0
Re: Case Ih Puma
Hier een 180.

Het is in ieder geval een mooie trekker,
spijtig dat hij op zo'n wielen staat...
0,0,0
Re: Case Ih Puma
Dit zijn de nieuwe logo's en de nieuwe
stickers.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
kijk daar is de eerste alleenstaande serie van CaseIH. Dat
gaat goed. Is het innerlijk ook veel veranderd? Of is dat
nog steeds hetzelfde als het CNH tijdperk?

Trekker ziet er goed uit, stoer uiterlijk, ja de banden he,
typisch amerikaans. voor en achter op smalle banden staat
wel prachtig:-D

Rony
0,0,0
Re: Case Ih Puma
mooie trekker. :-D

maar naar mijn mening moet hij tog op iets bredere banden.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
maar is cnh nu dus weer verleden tijd?
ik heb het nergens in het nieuws gelezen ofzo.
en komen er spoedig meer nieuwe modellen van cse ofniet?
iets wat ook in nederland trekt want ik zie zelden magnums
in nederland.
de enigste die ik weet te lopen is de 200 van rovers.

ze mogen wel is een nieuwe cvx uitbrengen (andere pk klasse)
verder een mooi nieuw logo en mooi nieuw trekkertje!
0,0,0
Re: Case Ih Puma
ja er zal weer wat verschil komen tussen case-nh-steyr. ze
zijn weer op zichzelf verder...
en case profiteerd er meteen van door een nieuw model uit te
brengen:-D

mooie trekkers toch wel die grote casen, hier zie je ook wel
aardig wat case rijden, maar jd blijft de grootste hierzo:-)

Rony
0,0,0
Re: Case Ih Puma
eindelijk weer verschilende modelen en niet 1 in 3 kleuren.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
Ze zijn echt wel werk aant maken van de differentiatie
tussen NH en CaseIh.

Ten eerste is er al de scheiding van de fabrieken.
StValentin wordt volledig rood, hier worden de nieuwe CS
(exclusief voor Case Steyr)
en de Puma gebouwd, en de CVX, Mxu,...
Basildon wordt de basis voor de NH's...

De interieurs van de Casen en de NH's gaat ook veranderen,
zelfs op de mxu's en de cvxen tegen het einde vant jaar.

Ik heb de Puma eens fatsoenlijke wielen gegeven, ziet er een
pak beter uit vind ik... :-D
0,0,0
Re: Case Ih Puma
I see my pictures appearing on all kinds
of sites, but I hope everybody knows
that the puma with large wheels is a Photoshop... :-\
0,0,0
Re: Case Ih Puma
Original
0,0,0
Re: Case Ih Puma
hahah mccase die kun je mooi ahcterhalen!
stom da die mensen ook zijn he:-\
tegenwoordig:-\
maargoed bedankt voor de geslaagde moeite:-D
0,0,0
Re: Case Ih Puma
redpower

zoeken we nu ook al niet meer zelf `t hooi(gras) te
schudden???:-D :-D :-D
Of ben je overgestapt op ford.:-\
0,0,0
Re: Case Ih Puma
Bwa, ik zie da als een compliment voor men
photoshop-prestaties ;)...

Mer tis wel dom ja, die kerel dacht da de Puma
2 soorten vooras kon krijgen :s
0,0,0
Re: Case Ih Puma
bij mij is da nog altijd nen echte new holland.
volgens mij is daar echt niks aan dat afgeleid is van de cvx
of cs.op nen interieurfoto ziede goe dat het nen echte nh
is.
die verhaaltjes van terug apart te gaan werken is gewoon om
ne mens te misleiden.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
de cvx en cs zijn echte steyr, dus om de boel daarvan af te
leiden schiet je geen reet mee op, want dan is het nog geen
echte trekker
0,0,0
Re: Case Ih Puma
da zou kunnen maar ik begrijp niet goed dat ze de mensen
altijd wat wijs maken door te zeggen dat ieder zijn weg
terug op gaat en binnen enkele weken komt de nieuwe tm en
die is dan krak hetzelfde als ne puma .zoiets gebeurd alleen
maar bij cnh.
bij slh doen ze het dan wel beter daar krijgen ze allemaal
den techniek van den beste in hun groep DEUTZ.
en bij agco zen de verschillen nog duidelijker.
als ze het vertrouwen van de klanten terug willen moeten ze
dringend mee nen echte europese trekker voor den dag
komen.de puma zal wel goe zijn zalle maar dan veu amerika.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
GreenRider, STEYR = CASE IH
0,0,0
Re: Case Ih Puma
WTF annes?
bedoel je dat een een fordje op ons land zag rijden die t
hooi aan het schudden is?

ik zou wel willen maar moet ook naar school he.

hoe kun je dit nou weer weten?
0,0,0
Re: Case Ih Puma
.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
@ CVXL

Same Deutz Fahr kleurt heus niet alleen Deutz in Same rood
of Lamborghini/ Hurlimann zilver maar ook omgekeerd Same in
groene kleur. (zie foto)

Wat is er goed of origineel aan een CVX / CS? De sisu motor?
De ZF driveline? De cararro vooras? Het is gewoon een
confectietrekker, opgebouwd uit aangekochte onderdelen
waarop een te krappe ouderwetse cabine staat. 10 jaar terug
een mooie tractor, maar nu stilaan hopeloos verouderd.

Natuurlijk is deze Puma een CNH tractor en zal hij
binnenkort als NH T7000 verschijnen met een andere neus en
andere cabine uitrusting.

Toch hebben beide tractoren voordelen tov. de CS / CVX:

- moderne common rail EEA motor met 4 kleppentechnologie,
klaar voor TIER III (daar gaat het tenslotte allemaal om,
vandaar dat alle merken nieuwe modellen uitbrengen tegen
2007)

- in huis gebouwde driveline met Full powershift of 6 traps
powershift

- moderne ruime cabine

- binnen afzienbare tijd een eigen CVT

- ...

Toch logisch dat CNH zolang achterwege blijft met een CVT.
Het is de enige trekkerfabrikant die een eigen CVT durft
ontwikkelen (buiten Fendt en Steyr 10 jaar terug).

Elke fabrikant past de platformstrategie toe, en de één al
wat effectiever en verzorgder dan de andere. Maar geloof me,
terug naar 2 totaal verschillende merken gaan is vandaag de
dag niet de manier om te overleven als trekkerfabrikant.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
JD heeft zelf ook een CVT ontwikkkeld, maar gebruikt
daarnaast een versie van de Eccom van ZF. De nieuwe CVX zal
ook met een Tier III motor komen van Sisu voor de grootste
modellen (>150pk).

FH
0,0,0
Re: Case Ih Puma
Inderdaad, JD heeft de IVT zelf ontwikkeld.

Tuurlijk dat de CVX met een Tier III wordt uitgerust. In
afwachting van de CNH CVT.

Vanaf 2007 mag geen enkele tractor boven 1?? pk meer
verkocht worden zonder aan de TIER III eisen te voldoen.
Geen enkele fabrikant wil het risico lopen en tractorserie
te bouwen die niete verkocht mag worden.
0,0,0
Re: Case Ih Puma
er zal vanzelf in de loop der tijd wel weer verandering
tussen new holland en case komen, ze lijken nu misschien nog
het zelfde omdat ze beide gewoon van de vorige serie alles
hebben overgenomen, en dat was precies het zelfde dus lijkt
het nu weer veel op elkaar.

de T7000 is gewoon de TM met TierIII motor en ander
uiterlijk
0,0,0
Loading Message List
[1][2] (page 1 of 2)
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.154sec