FarmPhoto.com - Picture yourself farming.
T3RRA Cutta
Thread #353192 / / Total number of messages: 7 / Thread View Count: 2651 / Add thread to favorites:
Przemek15 353192 82 Volvo S 950 either
Volvo S 950
-
0,0,0
Re: Volvo S 950
Słynna korbka do regulacji obrotów nagarnicza - tylko jak to działa?
0,0,0
Re: Volvo S 950
Tu widać dwie dźwignie garbate obok siebie - to jest góra/dół heder i góra/dół nagarniacz, dźwignia na górze z prawej zapomniałem, na dole obok zegara - dźwignia hamulca ręcznego i dźwignia przyśpieszacza, taka krótka wystająca z boku - biegi, dalej do tyłu - opuszczamy klepisko i jeszcze taka stożkowata kierownica do reg. obrotów bębna młócącego
0,0,0
Re: Volvo S 950
przekładnia bezstopniowa nagarniacza
0,0,0
Re: Volvo S 950
Sprężyny do odciążania hedera
0,0,0
Re: Volvo S 950
Te wielkie koło pasowe bierze napęd poprzez szeroki płaski pas z silnika, który jak wspomniałem jest na dole pod pomostem między kołami
0,0,0
Re: Volvo S 950
Widzimy tu napęd przekazany poprzez wał z wielkiego koła na prawą stronę, z którego idzie napęd bezstopniowo sterowany mechanicznie na bęben młócący, a następnie pasek z bębna na odrzutnik, co oznacza pełną synchronizację obrotów odrzutnika z bębnem, co jest rzadko spotykane. Spójrzcie na dół - zaraz na kołem widać kawałek paska - jest to napęd bezstopniowy na skrzynię i co ciekawe sterowany mechanicznie - jedyny wariator jezdny jaki znam sterowany bez wspomagania siłownikiem
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.073sec