FarmPhoto.com - Picture yourself farming.
T3RRA Cutta
Thread #359569 / / Total number of messages: 10 / Thread View Count: 2846 / Add thread to favorites:
NH trakmak 359569 54 SAME EXPLOLER-II 70 either
SAME EXPLOLER-II 70
KARACABEY/BURSA... ABDULLAH KAZAR...
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
karacabey/bursa abdullah kazar....40X40 40 ileri 40 geri burak bu vites senin MF serisinde hiç bi traktöründe yokkk biz 1997 yılında ferguson 285 S 4X4 ü 2.5 milyara aldık ozaman sameler yeni gelmişti bunlar 70 liğide 3.5 milyardı ama ii traktör fazla tutulmasada türkiyede çok çekiyo
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
hehe burda dehşet bi konu açmışın Apo hakkaten mflerde 12 12 olsa ben onada razıyım benim fiatlarda var onda yok.. :-D
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
bu traktörün hidroliklerin kaldırma kapasitesi MF NİN 3000 serisinde hiç bi traktörde yok (((3.105 dahil dikkat 3.105 dahil)))
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
MFler eziliyor hehe.. :-D
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
erkan senin fıatın kaç model olduğunuda yaz öğrensinler kaç model traktöerde 12 ileri 12 geri var ama MF nin 3000 serisinin 2007 modelleri çıkıyo yine vites yok yine yok burak hep gerisiniz yaa üzülüyorum sizin bu halinize erkan bide sen yaz şu fıat ın kaç model olduğunu:-D:-D
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
Bizim en eski motor 12 12 li 80-66 oda 94 model ama ondan eski modelleride var onlarda da 12 12 olması lazım.. :-D
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
eee herkes kendi traktorüne göre konusur
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
ama burak bunlar doğrular kime sorarsan sor öyle değilmi inkar etme yani yok yok yok işte vites sizin motorlarda
0,0,0
Re: SAME EXPLOLER-II 70
şimdide vitesimi bahane ediyosunuz yaw hmm öyleysee bende bi fikir sunayım çekelim bakalım galeriye hangisi önce ve pahalıya satılacak..:-):-)
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.081sec