FarmPhoto.com - Photos. The international farming language.
T3RRA Cutta
Thread #386944 / / Total number of messages: 17 / Thread View Count: 3759 / Add thread to favorites:
S@biT 386944 407 celtis 426 RA either
celtis 426 RA
arkadaşlar kusura bakmayın benim telefon bozulduğu için arkadaşın telefonundan çektim o da bozuk çıktı :-( ileride güzel resimlerini çekerim:-D
0,0,0
Re: celtis 426 RA
ileride daha güzel resimlerini çekerim
0,0,0
Re: celtis 426 RA
olsun abi böylede güzel bunlar:-D
0,0,0
Re: celtis 426 RA
3
0,0,0
Re: celtis 426 RA
4
0,0,0
Re: celtis 426 RA
Güzel resimler S@BİT dewamını dileriz....
0,0,0
Re: celtis 426 RA
son resim:-(
0,0,0
celtis 426 RA
son resim:-(
0,0,0
Re: celtis 426 RA
Vo motırno koştiki motıra ha koşka bırono bu motorları cekecene kendi motorunu cek kardes
0,0,0
Re: celtis 426 RA
çocuk şaka mı yapıyorsun motor zaten akrabamın yani bizim:-P
0,0,0
Re: celtis 426 RA
Wow, interesting! :-D:-D:-D
0,0,0
Re: celtis 426 RA
güzel resimlerr dravcı(yalancı) madem traktör akrabanın korkudan mı yanına yaklaşamadın uzaktan çek tin aynı kare fotoları hani şu senin t8040 çekte yollasana bi görelim şöyle traktörün plakasınıda göster internetten indirme resimleri de atma;-)
0,0,0
Re: celtis 426 RA
kardeş ben anlatamıyom sen mi anlamıyon ben gerçek Sabitim sizin o konuştuğunuz benim kanka ben avrupadaydım Türkiyeye geleli 1 hafta oldu hem bizde t8040 felan yok tm120 mf 260G 4x4 ve mf 3.075 var yeter artık yav anlamıyon mu? hem bu resimderaktörün gideceği ana denk geldi okuldan dolayı dışarı bile çıkamıyom
0,0,0
Re: celtis 426 RA
traktörün gideceği ana denk geldim o yüzden bu kadar güzel çekemedim ileride çekerim baksana kendi traktörümün bile resmini koyamadım ewden çıkamıyoru ki:-(
0,0,0
lexion
Erkan bu senin için:-D
0,0,0
Re: celtis 426 RA
güzel resimler Sabit dewamını bekliom..;-)
0,0,0
lexion
Adana fuarı Erkan buda senin için :-D
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.117sec