FarmPhoto.com - Picture yourself farming.
T3RRA Cutta
Thread #396548 / / Total number of messages: 19 / Thread View Count: 4209 / Add thread to favorites:
ahmet kalayci 396548 407 Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007 either
Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
çok şahane bi motor walla çok hoşuma gitti
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
buda içerdeki celtis
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
............
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
güzel resimler Ahmet bu motor hoşuna gitmez mi insanın be çok güzel dizaynı filan dehşet yapmışlar ilk resimdeki orjinal kabinli değil bide. o bile güzel özel yatırdılar orjinal kabin gibi gözüküyor.Bende bi tane alıcam kısmetse aresin yanına bundan...:-)
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
kabinde güzel
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
öle valla Erkan abi kabin konusunda bilgim yok ama dehşet traktör senin aresin yanına yakışır valla
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
öel Erkan abi kabin konusunda bilgim yok ama çok güzel traktör çok agır işe gelmez belki ama çok işe yarar
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
.............
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
celtis ve ben
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
hidrolikleride güzel
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
hehe Ahmet valla Celtis sana al beni git diyor.. :-D
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
biraz karışık dışardaydı kilitli old. için bçle çekmek zorunda kaldım
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
süper walla
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
güzel resimler ahmet traktörde güzel;-)
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
celtis ve emmoğlu
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
walla Erkan agam kucaklayıp götürecektim ama adamlar kızar diye götüremedim....:-D
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
güzel resimler;-) ahmet sanada claas çok yakışıyor:-D

KONYA KULU
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
ahmet kucuk kardeşmı gen ciftci o sen yaşlandın garii;-)
0,0,0
Re: Claas CELTIS 456RC Konya Agricultre 2007
he he yok mehmet abi emmoğlu o biz daha genciz...;-)
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.147sec