FarmPhoto.com - Photos 4 farmers.
T3RRA Cutta
Thread #401229 / / Total number of messages: 22 / Thread View Count: 2969 / Add thread to favorites:
NH trakmak 401229 386 newholland ts-a 135 either
newholland ts-a 135
bursa /turkey
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
..........duruşa bak be şunun
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
süper traktör yaa hastayım şunaaa
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
resimler süper yavv;-)
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
ünlü pulluklar 5 li 16 numara kulak 18 numara kazıyacak süper pulluklar pullukların ayarını yaptıp ve motoru denedik
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
Allah kahretsin şuna bak yaa ... görmek istemiyom kaldırılsın bu fotolar...:-D
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
16x45 720 kg ön ağırlıklar nasıl bu duruşu ts-a nın ??
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
güzel resimler apo;-)
yaa motor bu işte şundaki asalete bak bunun üstüne motormu waryaa baksanıza şunaa:-):-D:-D
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
geçen gün denedik pullkları
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
hele şu arkdan duruşa bak pullklarla mavi dev:-D:-D:-D
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
......
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
.......
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
güzel resimler abdullah abi gerçekten güzel bende tarım fuarında baktımda güzel yapmışlar valla helal olsun ;-) ;-) ;-)
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
...
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
güzel resimler;-)
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
evet buda motoru ford motoru var commonrail 24 valve
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
...........
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
......
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
traktore bak pulluga bak hepsı şahane
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
güzel resimler Apo tsa da yakıyo pullukla...;-)
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
APO RESİMLERİN DEHŞET.RESİMLERİN 10 NUMARA
0,0,0
Re: newholland ts-a 135
cok super resimler apo;-)
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.131sec