FarmPhoto.com - Share your farming photos!
T3RRA Cutta
Thread #425390 / / Total number of messages: 10 / Thread View Count: 4341 / Add thread to favorites:
muhammetalituncer 425390 397 cs540-tc56 either
cs540-tc56
.
0,0,0
Re: cs540-tc56
geçen gün baya bişiler yazmışlar arkadaşlar sağolsun. bir arkadaşımızda sürekli kendi dükkanın önünden çekiyormuşum reklam yapıyomuşum gibi şeyler söylüyo. halbuki resme bakan ama iyi bakan çok iyi anlardı. orda benim dükkanımı gösteren hiçbir tabela yok.
ben sadece ilk resimde görmüşsünüzdür güneş öyle traktörde yansıyo ki süper bi güzellik olmuş traktörün rengide mavi çok güzel bir kare yakaladığımı düşünmüştüm. ama yanlış anlaşıldım. bundan sonra resim yollamıyacam arkadaşlar. bu resimleride bu yazı için yolluyorum.
0,0,0
Re: cs540-tc56
abi olurmu öle şey yav guzel resimler o sadece gevurların yazdıgını söylemış takma kafana sen yolla resim;-)
0,0,0
Re: cs540-tc56
kardeş milletin ağzı torba deil ki büzesin... boşver sen takma kim ne derse desin....resim yollamaya devam et... teşekkürler resimler için
0,0,0
Re: cs540-tc56
sen boş ver onları muhammet abi ya sen göndermene bak takma kafana;-)
0,0,0
Re: cs540-tc56
UĞURLAR OLSUN... BU GİDİŞİN ÇOK KOYDU BİZE...:-D
0,0,0
Re: cs540-tc56
yaa muhammet ali abi senin resimlerin güzel sen yollamaya dewam et resimleri
0,0,0
Re: cs540-tc56
güzel resimler;-)ya sen takma kafana o diyenleri sen yollamaya devam et;-)
0,0,0
Re: cs540-tc56
Valla sitenin kapısı herkese açık isteyene can feda istemeyene elveda...
0,0,0
Re: cs540-tc56
ne olur gitme muhammet abi sensiz tadı yok bu sitenin. Ne olur gitme:-D
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.17sec