FarmPhoto.com - Photos. For farmers. By farmers.
T3RRA Cutta
Thread #426434 / / Total number of messages: 18 / Thread View Count: 3284 / Add thread to favorites:
Jozek 426434 61 Ursus 1634 + Accord DT 6 m either
Ursus 1634 + Accord DT 6 m
10.03.2007

The buy a seeder.

Zakup siewnika.
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
:-)
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
:-)
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Super maszyna Józku :):-D , wogóle to fajny zestaw tworzy ten siewnik z ursusem
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Dzięki Andrzeju. :-)
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
:-P
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Hehe, znajomy widok. :-P
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Pneumatyczne siewniki Accord mają bardzo dobrą renomę w moich okolicach (zarówno nawozowe jak i do siewu nasion). W wielu gospodarstwach postPGRowskich ciągle jeszcze można spotkać te maszyny, choć większość z nich wyprodukowana została jeszcze w latach 80-tych. Wiosną widziałem dwa zestawy złożone z agregatu uprawowego (bierny, półzawieszany, 6m) oraz właśnie Accorda siejących jęczmień. :-)
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Niektóre PGRy dostawały maszyny z Niemiec zachodnich pod koniec lat 80tych w zamian za płody rolne. Taki PGR w mojej okolicy dostał za odstawiony rzepak cztery agregaty uprawowo-siewne RAU i dwa rozsiewacze Accord.
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Zobaczymy po sezonie, jaka moja będzie opinia. Ale myślę, że jak najbardziej pozytywna. :-)
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Józek, jak dobry siewca to wszystko dobre:-P
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Też prawda, ale z pustego to i Salomon nie naleje. :-P
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Very nice seeder Józek :-)

Will you use it on your farm?
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Super fotki i sprzęt również :-D Czekam na następne zdjęcia tego zestawu Pozdrawiam
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Thanks TasCowboy. :-) Yes, I will use the seeder in our farm.

Dzięki Piotrek. Prawdopodobnie ten siewnik będzie chodził z 10145, ale jeszcze się okaże. :-P
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Excellent, I bet you cant wait to put it to work :-)

What will be the first job that you have planned for it?
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Seeding rape.
0,0,0
Re: Ursus 1634 + Accord DT 6 m
Ok thanks ;-)
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.121sec