FarmPhoto.com - Farming like you've never seen it before.
T3RRA Cutta
Thread #456753 / / Total number of messages: 12 / Thread View Count: 2285 / Add thread to favorites:
efsane_5403 456753 306 jd 5403 silaj yaparken either
jd 5403 silaj yaparken
işte arkadaşlar balye sezonunu kapadık ve silaj sezonunu actık jd başladı şhowlar yapmaya:-D:-D



http://www.youtube.com/watch?v=sI8sr6xdcUY bunu iyi izleyin


http://www.youtube.com/watch?v=IM2jIRudYoY



http://www.youtube.com/watch?v=_6f9W5USKGA;-);-);-)
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
yürü be kocum :-D:-D
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
şuna bakın bacadan nasıl silaj atıyo valla her motor attıramaz onu öle hhe :-D:-D
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
burda arkadaşlar motorun etrafına gelmiş dayım hhe babamda görmedi silaj yapıcaktı dayıyı bende resim cekerken gördümm yukardan insanlarda bakıyor kac kac die:-D:-D
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
güzel resimler Hasan
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
güzel resimler aga tumocular senin efsaneye meydan okuyo ne iş...:-D-D
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
erd€m wrote:
güzel resimler aga tumocular senin efsaneye meydan okuyo ne iş...:-D-D


Evet... :-D Tümocularının suskunluğu bitsin artık... Hasan şaka maka ama dikkat edin abi, dayıyı da slaj yapmayın...
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
merak etme erdem aga gücümüz ve güvenilirligimiz onları susturacak kadar kuvvetli ;-);-)
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
güzel resimler hasan JD deli gibi diyo öle yav:-D
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
hasan ben bilmiyormuyum sanki, tumo yokken john deere vardı tumo neki yaf JD kalitesi yeter yeşil rengi yater valla...:-D
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
zo hakselende wij in nederland onze mais 30 jaar gelden, prachtig om te zien dit. 2 man op de kipper, 1 man op de trekker, een man loopt er bij om te kijken of het goed gaat en er loopt ook nog iemand bij om foto's te maken. haha hele happening daar dat mais hakselen ;-)
0,0,0
Re: jd 5403 silaj yaparken
erd€m wrote:
hasan ben bilmiyormuyum sanki, tumo yokken john deere vardı tumo neki yaf JD kalitesi yeter yeşil rengi yater valla...:-D


:-) :-) Oooo baba siz grubu kurmuşunuz :-D
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.076sec