FarmPhoto.com - Picture yourself farming.
T3RRA Cutta
Thread #460815 / / Total number of messages: 20 / Thread View Count: 14559 / Add thread to favorites:
silivrili meriç 460815 329 Erkunt Kudret 100T either
Erkunt Kudret 100T
Erkunt Kudret 100T bizim orda mazot alıyodu bi bakem dedim ii motor;-)
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
;-)nası pulluklar:-D
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
ve son buda bizim yakın köylerden bi çocuk gördü orda beni abi benide çek dedi:-D
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
güzel resimler meriç ;-) erkuntta baya güzel duruyo:-)
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
Why erkunt kundret 100t look like LINDNER Geotrac ?
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
I don't know It is Turkısh desıgn but I looked Yes They are same tractor..
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
güzel resimler Meriç...Tahminimce bu motor akörenden orda görmüştüm bi kudret başkada yoktur heralde koca Silivri de..:-D
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
erkunt güzel çıkmış resimlerde ama çekisi nasıldır bilmiyom:-\
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
MERİC GÜZEL RESİMLER ZATEN Bİ O EKSİKTİ COCUK ZAVALLI:-):-D;-)
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
gavur bile anladı erkuntun taklit olduğunu,lan bide taklit yapmayın be bi de kendimize ait bi şey olsun be bu kafayla zoır abicim valla zor lindneri kimse bilmez sanıyorlar herhalde:-P
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
güzel resimler meriç...diger modellere göre bu biraz ii .
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
Erkunt iste...
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
güzel resimler;-)sehzade bilmeden konuşma erkunt kudretin lindnerin malı olup ve sadece birkaç ufak değişiklik yapılarak erkunt diye satılmasını lindner kendisi istemiş ve belgede imzalamıştır
yani kudret lindnerin türkçe versyonu gibi bişey
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
işte ben de onu diyorum anlama kıtlığı mı var ne(kusura bakma böyle konuşmaktan hoşlanmıyorum ama zorla konuşturuyorsunuz:-\)
1)erkuntun sloganı ne bu toprağa bu toprağın traktörü yakışır. nah yakışır nerde türk malı olduğu, ne bileyim neyin türk versiyonuymuş,sevsinler
2) TÜRK mühendisler tarafından türk çiftçisi için tasarlanmış,kopyalamak çalmak ne zamandan beri tasarım oluyorsa :-\
^3)ben erkuntla bi sorunum yok adamım,keşke gerçekten apayrı yüksek teknoloji kullanarak bir motor üretilsin biz de destekleyelim,Türk teknolojisiyle övünelim
benim sözüm tüm türk firmalara tümosanınada erkuntunada başak ınada ve de kendimize
niye bizim teknolojimiz ,uluslarası firmalarımız yok,niye kendi aramızda bile gavurların class ile new hollandını tartışıyoz.:-(
umarım beni anlamışındır,
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
gardaş
2) TÜRK mühendisler tarafından türk çiftçisi için tasarlanmış,kopyalamak çalmak ne zamandan beri tasarım oluyorsa
adamlar bu sözü diğerler için demiştir lindner kendisi erkunt diye satılmasını ve erkunt diyede tanıtılmasını istemiş
erkunt dışa traktör satarken neden kudreti satmıyor çünkü kudret zaten dışarda satılıyor lindnerdiye yani senin anlayaçağın erkunt kudret lindnerle ortak traktörü bazı parçalarını türkler burda yolluyor ve dışta lindner diye bizde erkunt diye satılıyor
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
selam arkadaşlar biz polatlıdan yeni kayıt olduk şehzade resim güzel olmuş ;-) ;-)
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
güzel resımler
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
Kudret, Linderin türk versiyonu olduğunu hemen belli ediyor inanki. Gerek tasarım, gerekse fiyat olarak çok belli bişey bu...
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
kudret 124:)
0,0,0
Re: Erkunt Kudret 100T
selam güzel resimler umarım erkunt on yıllar sonrada piyasa da olur ama arkadaşlar benim anlamadığım bu traktör türk malıysa motoru neden perkins?
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.137sec