FarmPhoto.com - Share your farming photos!
T3RRA Cutta
Thread #497131 / / Total number of messages: 20 / Thread View Count: 5589 / Add thread to favorites:
NH trakmak 497131 130 lamborghini R4.110 either
lamborghini R4.110
abdullah kazar...



bursa/turkey
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
................;-)
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
............;-)şu same ve lamborghini ön fren sistemi hiç bir traktörde yok;-)
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
............;-)
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
arkdaşalr bu traktörde 60 ileri 60 geri vites var...;-)gearbox 60x60
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
.............hidrolik ayarları ve hidrolik güç çıkış kumanda kolları;-)
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
.............;-)ve son
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
güzel resimler Apo..Adamın kolu kopacak vites değiştirirken hehe..:-DŞu lamborghinilerin tipini ve içini hiç beğenmiyorum..:-\ Vitesler kollar sankim adamın bi yerine gircek..:-D
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
Emeğine sağlık, çok güzel resimler...
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
güzel resimler Apo Abi
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
güzel resimler apo abi bunlardan var satılık susurlukta cürücekler :-D adam satamadı başına kaldı;-)
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
güzel resimler.bu Lamborgini ler çok hoşuma gidiyor.Motorunu çok meth ediyolar.Ve iç dizaynıda çok güzel..Birde derbriyaj ve fren sistemine arıza yapmaması konusunda çok güveniyolar..;-)
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
süper resimler apo... güzel motor bunlarda bence...
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
Resimler güzelde Abdullah abi bu Lamborgini Same deutz hepsi birbirinin kopyası ya bu kadarda olmaz ki :-D
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
guzel resimler motor baya ıyı you tubeden ızledım adamlar guzel seyler yapmıslar abı su resımlerı bızım sıteyede atsan bı memnun olurum
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
güzel resimler apo özellikle 60 ileri 60 geri fites olması;-);-)
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
Arkadaşlar, Bu motorla hiç hidrolikleri çok kullanacağınız bir iş yaptınız mı acaba. Mesela kürepe kullandınız mı? Bir kullanın da ne kadar kullanışlı!!! bir motor olduğunu tecrübe edin. Ben bir 130 luk kullanmıştım. Akla karayı seçmiştim. Birde bu motorların götü kaç yılda bir dağılıyor diye de bir sorun bakalım? Bizim bir abide 105 lik vardı. Bana istersen istediğin yerde hemen pürüzdireği falan dağıtayım diyordu. Heh heeee. Tek methedilecek tarafı yakıtının az olması galiba. Ama ondan da şüpheliyim ben. Deutz derseniz bir nebze ama same ve lamborghini için hiç de olumlu şeyler düşünmüyorum.
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
güzel resimler apo same lamborghini we deutz aynı fabrikada üretiliyor zaten bu motorla same silver 110 aynı tak fark marka we renk;-)
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
Güzel resimler Apo...Ama ne öle 60&60 vites yaa iki vites arasında kaç km fark oluyoki yaa:-\ bi vites atınca arada hiç bi fark olmaz yani motoru bi vites yükselttinmi çokçokçok ufak bişi değişcek hızı onuda zaten hissetmezsin motor içinde bişi fark etmez:-\
0,0,0
Re: lamborghini R4.110
how is that LamborghiniR4.110 to drive?we run 4 lamborghini r6.150.7's (165horse) right now great machines.we might get a lamborghini r5.130
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.159sec