FarmPhoto.com - The world of farming in photos.
T3RRA Cutta
Thread #72081 / / Total number of messages: 8 / Thread View Count: 830 / Add thread to favorites:
Tom 8210 72081 51 Ford 8210 either
Ford 8210
Heyhey mense weeral is deze 8210 (foto is niet van mij).Ik
zoek eigelijk mense die mij aan goeie informatie van deze
trekker kunne helpe .of goeie sites .Thx
0,0,0
Re: Ford 8210
tom ik kan u helpen weet bijna alles van die trekker :-D ik
denk da ge al in mijn lijst sta en anders
wouter_dp@hotmail.com
0,0,0
Re: Ford 8210
Nette trekkers die goed aan de pk's komen, alleen enorm veel
zuipen, en verschrikkelijk stug schakelen. (persoonlijk heb
ik dan nog liever een Zetor Crystal 12045 zonder
gesynchroniseerde bak, als je die aanvoelt kun je soepel en
zonder kraken op-en terugschakelen als je een beetje
tussengas geeft)

Opvoeren is ook afgeraden, ik heb bij de loonwerker een 8210
gereden (maar zo'n 50 van de 9950 uur) die ook zwaar
opgevoerd was, hevig rookte en zo'n 130-135 pk zal doen. Dat
ding sprong uit de versnelling. Toen ze hem loshaalden,
bleek het vliegwiel aangebrand, vier tandwielen versleten,
en twee drijfassen ingevreten. hij heeft een paar maand open
gestaan en is uiteindelijk voor export weggegaan...
0,0,0
Re: Ford 8210
Oh ja de generatie III had een verzwaarde achterbrug, en men
had wat aan de cylinderkoppen veranderd zodat de motor beter
beademd werd en hij iets minder zuipte.
0,0,0
Re: Ford 8210
ik vind niet dat ie stug schakelt hij schakelt zelfs goed
vlot en over dat zuipen dat doet ie alleen maar als je hem
hard doet trekken (dan rookt ie dat je geen steek meer ziet)
en een iets te grote draaicirkel zijn de 2 negatieve punten
voor de rest is het een heel lekkere trekker om met te rijdn
0,0,0
Re: Ford 8210
een trekker hoor je gewoon te laten werken voor het vermogen
dat ie heeft. dat is gewoon goed voor een trekker.

anders had je veel beter een lichtere trekker kunnen kopen
als je alleen maar lichte werkzaamheden er mee doet.

als je vanaf nieuw een trekker altijd goed laat werken, dan
kruipen ze soms vanzelf nog wat in vermogen omhoog
0,0,0
Re: Ford 8210
Hehe ksta stom da mathieu nog gene commentaar heeft op wa
gelle zegt :-D:-D:-D
0,0,0
Re: Ford 8210
khad al wa gezegd, maar in een verkeerd topic :-)

hier kom het;


tegenover mn werk zit de zhe, daar kwam een
vertegenwoordiger
van celli spitmachines aan tafel zitten, hij zo ja wij
hebben hele zware trekkers nodig in italië (of welk gek land
dat het was) wij moeten er een G210 voor zetten die wel 70
pk is opgeschroefd

een vertegenwoordiger van de zhe ;

mwha ik heb een trekker lopen (de serie voor de tm) die
orgineel 100 pk is, en nu 200 geeft :-D


je had die vent zn kop moeten zien toen tie uitgeluld was
:-D

maar die trekker heeft al meer dan 6500 uur gelopen (ja
verkracht worden eerder gezegt, en hij is nog steeds nie
kapot :-\)

oja pieter maris en brouwer, die trekker loopt bij
loonbedrijf lodders wel te verstaan :-D (het was natuurlijk
niet anders te verwachten )

oja die commonrail motoren die bv. in de tsa's zitten, zijn
gewoon niet op tevoeren, of je moet er een andere chip in
duwen, maar die zijn er niet (nog niet...)

balen ze bij lodders al van, dat die dingen niet
opgeschroefd kennen worden :-D
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.084sec