FarmPhoto.com - Picture yourself farming.
T3RRA Cutta
Thread #89811 / / Total number of messages: 7 / Thread View Count: 896 / Add thread to favorites:
NH driver 89811 48 Kuhn vari - master 121 5 schaar either
Kuhn vari - master 121 5 schaar
dit onze khun 5 schaar eerst was het een 4schaar had ze
daarjuist gaan hale nu hangt er toch wel een stuk aan ze het
was toch wa oppasse en kzen al ni echt gewoon om te gaan
ploege dus was heb ek ni boven de 30 gerede je voelt wel de
kant waar de schare hange ze
0,0,0
Re: Kuhn vari - master 121 5 schaar
je ziet de duidelijk de nieuve schaar
0,0,0
Re: Kuhn vari - master 121 5 schaar
bij kuhn kan je zo een extra wieletje in optie krijgen voor
op de baan. zit dan op de laatste schaar en je moet de ploeg
tot de helft laten kantelen. dan laat je hem gewoon met dat
wieletje op de baan rusten en dat rijd dan veel zachter.
0,0,0
Re: Kuhn vari - master 121 5 schaar
lijkt me ook een stuk gezonder voor de hefcilinders van je
hef ook al heb je dansonderdrukking het geeft behoorlijke
klappen als je het mij vraagt
0,0,0
Re: Kuhn vari - master 121 5 schaar
nee echt schokken zijn er helemaal niet we hebben wel
geveerd cabine en geveerde vooras dus en voor er nog een wil
aan te zetten is volges mij voor een 5 schaar nog ni echt
nodig
0,0,0
Re: Kuhn vari - master 121 5 schaar
Wat heeft dat met de geveerde cabine te maken? als ik vragen
mag
0,0,0
Re: Kuhn vari - master 121 5 schaar
nou dan voelt die trekker nog steeds de klappen maar hij
niet. :-\ hij snapt denk ik mijn punt niet. wat ik dus
bedoel is dat als je met die vijfschaar zo over de weg gaat
rijden en ieder hobbeltje en putje met 45 per uur neemt, je
die hef een enorme opdonder geeft of er nu dans
onderdrukking op zit of niet. die cilinder kunnen dat niet
hebben alles gaat zo naar de klote. dus jij voelt wel niks
met die geveerde cabine maar je trekker zal er niet op
bekomen.
0,0,0
Loading Message List
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.098sec