FarmPhoto.com - Photos 4 farmers.
T3RRA Cutta
Thread #97635 / / Total number of messages: 27 / Thread View Count: 3374 / Add thread to favorites:
[1][2] (page 1 of 2)
vincent v 97635 367 AMERICAN FENDT 924 VARIO!! either
AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
DAS TOG EEN MACHTIG MOOI PLAATJE AMERIKAANSE FENDT 924!!!

FENDT RULEZZZZZZ THE WORLD!!!!!!!!!!:-D
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
HIER NOG EEN FENDT 926 VARIO!!
ALLEEN DAN MET DUALS RONDOM:-p
MOOIE TREKKER VOOR MIJ OVER EEN PAAR JAAR:-D:-D

FENDT RULEZZZZ
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
ja en steek nou die vinger maar weer in je kont.
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
American Style zegt ie in zn naam :-\ En dan ga je die moffe
dingen posten. Dwaas! :-\
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
valt wel op dat er nogal een aantal behoorlijk Fendt geil
zijn hier of last hebben van Fendt blindheid * snap het niet
hoor zie toch liever een mooie meid ;-) heb je meer aan en
gaan langer mee :-D

*Fendt blindheid ~ het alleen kunnen zien van Fendt en al
het andere bij voorbaad afkraken of niet goed vinden :-P
hahaha ik hoop dat die fendt mannen een beetje tegen humor
kunnen :-D
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
kben normaal wel n fendt fan, maar als je naar
www.fendt.com gaat, en je kiest daar de amerikaanse versie
van de site, tja. De meeste plaatjes die je daar ziet staan
zijn overduidelijk computerbewerkingen van europese fendts.
Ze hebben met zo'n paint-programmaatje de velgen een andere
kleur gegeven en de achteras aangepast. Het valt tevens op
omdat er op de duitse site precies dezelfde plaatjes
gebruikt worden, maar dan wel de europe-versie :-[ Het is
echt zo amateuristisch gedaan, slecht gewoon. Het zegt
natuurlijk niets over de uiteindelijke trekker, maar ik vind
dat ze hier toch een steek laten vallen..
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
neeh de americaanse fendt site is al tijden nix meer aan
gedaan dat loopt via agco kies www.agcocorp.com en dan noord
america en dan fendt!!
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Ik reed van de week voor het eerst in m'n leven met een
fendt uitgerust met een vario. Wat een KUT trekker. Die
moeten wel de aller kleinste cabine van alle trekkers
hebben. En ik vind mezelf niet bepaald dom, maar ik moest
toch echt effe een half uurtje uitleg hebben van de dealer
voordat ik er echt mee kon werken. Tegen de tijd dat ik de
varioterminal had geprogrameerd, had ik het halve perceel al
klaar kunnen hebben als ik m'n MF gepakt had. Alleen wel
superzuinig met brandstof, dat moet ik ze nageven
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Een fendt is eeuwige schoonheid, een vrouw niet ;-)

tja, van die cabine is niet helemaal onjuist, ik vind dat
fendt gerust eens een nieuwe cabine met meer zicht mag
uitbrengen, minder decibels, en vooral groter, alhoewel dat
de cabines nu helemaal niet slecht uitzien.
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Dat wou k maar zeggen de fendt cabine is in mijn ogen oke!!
En jah ik had niet zo lang uitleg nodig de eerste keer op
een vario.
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
tis maa normaal dat je uitleg nodig hebt de eerste keer dat
je op een trekker zit, dat is met alle nieuwe dingen zo, en
met sommige dingen duurt het wat langer eer dat je het door
hebt, maar dan kan je er ook wel goed mee werken. En nee,
dit wil niet zeggen dat andere mensen op andere tractors
niet goed kunnen werken. Tis maar juist wat jezelf
belangrijk vind aan een tractor...
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Ik reed zaterdag binnen 5 minuten met de nieuwe JD weg (
6620). Dus dat is niet altijd waar. Maar die fendt trekkers
zijn nu eenmaal net vrouwen. Je snapt ze heel moeilijk of
nooit. :-D Alhoewel ik wel heb gehoord dat je met de 930 wel
snel weg kan rijden. Als zo'n vario 1 vaste chaffeur heeft
dan is het toch geen probleem. Als hij weet hoe hij dat ding
moet besturen dan is het goed. :-P
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Siku Fan,

Dat gaat goed tot de chauffeur een dagje vrij wil, vakantie
neemt of ziek wordt...
Een kennis van mij kan er over mee praten...
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
haha haha bij ons werken 35 man verdeeld over 3 bv's
transport loonwerk grondwerk iedereen die wel eens met een
trekker moet werken kan zo met de vario opstap en weg rijden
kun je met een vario al na 1 minuut uileg of minder bij de
oudere modellen neutraal knopje in duwen knopje op handel in
duwen naar voren duwen en gas er op aantal seconden later
kijk je op de teller en je zweeft met 50 over de weg laat
gas iets los tot dat je rond de 1500 toeren zit met 50 km/h
mooi economisch:-D

Fendt 410 was als beste getest in de 100 pk klasse in
Duitsland:-D het bewijst wel weer Fendt blijft NR 1!!!!
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
haha haha bij ons werken 35 man verdeeld over 3 bv's
transport loonwerk grondwerk iedereen die wel eens met een
trekker moet werken kan zo met de vario opstap en weg rijden
kun je met een vario al na 1 minuut uileg of minder bij de
oudere modellen neutraal knopje in duwen knopje op handel in
duwen naar voren duwen en gas er op aantal seconden later
kijk je op de teller en je zweeft met 50 over de weg laat
gas iets los tot dat je rond de 1500 toeren zit met 50 km/h
mooi economisch:-D

Fendt 410 was als beste getest in de 100 pk klasse in
Duitsland:-D het bewijst wel weer Fendt blijft NR 1!!!!
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
haha haha bij ons werken 35 man verdeeld over 3 bv's
transport loonwerk grondwerk iedereen die wel eens met een
trekker moet werken kan zo met de vario opstap en weg rijden
kun je met een vario al na 1 minuut uileg of minder bij de
oudere modellen neutraal knopje in duwen knopje op handel in
duwen naar voren duwen en gas er op aantal seconden later
kijk je op de teller en je zweeft met 50 over de weg laat
gas iets los tot dat je rond de 1500 toeren zit met 50 km/h
mooi economisch:-D

Fendt 410 was als beste getest in de 100 pk klasse in
Duitsland:-D het bewijst wel weer Fendt blijft NR 1!!!!
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
haha haha bij ons werken 35 man verdeeld over 3 bv's
transport loonwerk grondwerk iedereen die wel eens met een
trekker moet werken kan zo met de vario opstap en weg rijden
kun je met een vario al na 1 minuut uileg of minder bij de
oudere modellen neutraal knopje in duwen knopje op handel in
duwen naar voren duwen en gas er op aantal seconden later
kijk je op de teller en je zweeft met 50 over de weg laat
gas iets los tot dat je rond de 1500 toeren zit met 50 km/h
mooi economisch:-D

Fendt 410 was als beste getest in de 100 pk klasse in
Duitsland:-D het bewijst wel weer Fendt blijft NR 1!!!!
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
haha haha bij ons werken 35 man verdeeld over 3 bv's
transport loonwerk grondwerk iedereen die wel eens met een
trekker moet werken kan zo met de vario opstap en weg rijden
kun je met een vario al na 1 minuut uileg of minder bij de
oudere modellen neutraal knopje in duwen knopje op handel in
duwen naar voren duwen en gas er op aantal seconden later
kijk je op de teller en je zweeft met 50 over de weg laat
gas iets los tot dat je rond de 1500 toeren zit met 50 km/h
mooi economisch:-D

Fendt 410 was als beste getest in de 100 pk klasse in
Duitsland:-D het bewijst wel weer Fendt blijft NR 1!!!!
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Dan ligt het bedrijf stil hè :-P
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
De nieuwe bijdragen in de threads komen niet meer op mijn
computer. Eens kijken of het zo werkt.
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Agco,

Ermee weg rijden is iets heel anders dan ermee werken.


Ik heb er een eigenaar van een bedrijf gesproken die diverse
Steyrs met variobak en een Fendt van 325 PK. Het is dat
Steyr geen trekker met vario van 325 PK had. Anders was het
nooit een Fendt geworden. De Steyrs hebben volgens hem een
logischer bediening en de plaatselijk Steyr dealer geeft een
veel betere service dan de dealer waar de Fendt vandaan
komt. Zodat de de Steyrs korter stil staan de Fendt voor
reparaties en onderhoud.
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
gaan we nu weer zo'n discussie houden dat fendt moeilijk te
leren rijden is? je hoeft het maar 1 keer te leren(als het
goed is) dan maakt dat half uurtje toch ook niet uit ofwel?
en de service dat is per dealer verschillend lijkt me. steyr
heeft ook wel wat mindere dealer.
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Volgens de persoon in mijn bijdrage: Steyr: half uur uitleg,
Fendt: de hele dag meerijden en de volgende dag standby
blijven.
Dit is het verhaal in twee stukken van die man op mijn vraag
of hij van merk aan het overstappen was.
De Vor vond hij maar een stel pootuitdraaiers. Hij heeft
maar een machine van De Vor voor achter de Fendt (de Fendt
loopt in België, is ook in België gekocht).
Bij de meeste Fendt dealers -vaak onderdeel van grote
organisaties- gaat de poort om 17.00 uur dicht.
Je hebt trouwens bij elk merk goede en mindere dealers.

De persoon in kwestie vond Steyr dus gewoon beter voor zijn
bedrijf. Daarover hoef ik met de pubertjes hier die soms
nauwelijks een zin begrijpelijk neer kunnen typen niet in
discussie te gaan.
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
Dat de poort om 5 uur dichtgaat hoeft helemaal geen bezwaar
te zijn. Regulier onderhoud kan net zo goed overdag in een
wat rustigere tijd. En Abemec heeft een heel aantal mobiele
werkplaatsen rondrijden die 24 uur per dag op te roepen zijn
als er echt iets aan de hand is. Je moet ook niet vergeten
wat het voordeel van een grote organisatie is, onderdelen op
voorraad, specialistische kennis, lagere kosten, etc etc.
Dat zijn toch dingen die lastiger zijn voor een zelfstandige
locale dealer.
0,0,0
Re: AMERICAN FENDT 924 VARIO!!
frank,
je kunt beter puber zijn dan een bejaarde. ;-)
0,0,0
Loading Message List
[1][2] (page 1 of 2)
[You must sign in to add photos or messages to this thread]
.
Please Note: FarmPhoto.com does not claim ownership of the photos posted here.
Contact individual posters for permission before using any of the photos.
0.17sec